Multijob Loading Code


لطفاً اسپیکرهای کامپیوتر خود را روشن نمایید.

Multijob Loading Code

تالش موزیک

تالش موزیک
موسیقی تالش.تالش موزیک.موسیقی شاد تالشی.

یاله خدا نومی نه
«ایلم چراج،افتخارم تالش»
باسلام.

 

جهانبخش کلانتری ام البته با اسم میلاد هم منو میشناسن و باز هم البته فرقی بین این دو تا اسم نمی بینم چون جهانبخش اسم آبا و اجدادی (اسم پدر بزرگ پدرم و پدر بزرگ پدر بزرگمه،یکم پیچیده شد!)منه و میلاد بخاطر اینکه تولدم با ولادت حضرت محمد اون سال توی یک روز بود آخه من متولد سال 1367 ماه مهر و روز16هم مم.
ایل چراج تا جایی که من می دونم از 13 تیره تشکیل شده به نامهای بلانگه،پش،کات،آسونر،شرشر و..... من جزء تیره بلانگه هستم.
و تا جایی که من میدونم تیره بلانگه دارای اصالتی داغستانی(داغستان در حوزه قلمرو قفقاز است و تا قبل از قرارداد گلستان جزئی از ایران بود و هم اکنون بخش بزرگی از سرزمین داغستان در روسیه و بخش کوچکی هم در کشور آذربایجان قرار دارد)است.
البته تا قبل از اینکه مرزهای شوروی رو ببندند بین ما و اقواممان در داغستان رفت آمد وجود داشت اما بعد از این ماجرا(بسته شدن مرزها)دیگه ارتباط قطع شده و ما از حال هم خبر ندارم.
اینم شاخه شجره نامه ی من:
1- سلیم بیگ داغستانی
2-سیاه بیگ
3-آقا یار بیگ
4-محمد بیگ
5-جهانبخش بیگ
6-عباد الله کلانتری(از این زمان فامیلی ما کلانتری شد)
7-جهانبخش کلانتری
8-پرویز کلانتری
9-کاوس کلانتری

 

 

           پسر عموم سعید ،خودم و آرین ظهیری

 یادش بخیر،به سختی تونستیم یه روز مرخصی بگیریم و بریم تخت جمشید.

یاسر کوهستانی،خودم،سید حمید موسوی،محمد رشیدی

این عکس مربوط میشه به اردیبهشت ماه سال92

کَلَنتَرَه املاک-بعد از (مرز گَتِه)-من و کامیاب پور رفتاری

 

شَه بیمون اندلی کا چَمَه دَیی زمینی داو رَه سیم دَراکونم

از و چمن دَیی فرزین

 

 


یادش بخیر خدمت(اونم توی یاسوج)

 

از راست:حمید موسوی(بچه باشت)-یاسر کوهستانی-بهنام رامشگر(پاتاوه)-مسن شمشیری(شیراز)-رضا احمدی(شهرکرد)-خودم-سعید شمسیان(سادات محمودی)-محمد رشیدی(یاسوج)

شب فارغ الخدمتی محمد رشیدی یه.اومده بود تا بهمون شام بده،فکر کنم همبرگر داد.اینجایی هم که ما عکس گرفتیم سالن همکف فرماندهی پلیس راه استانه

سید علی کریمی(اصالتا مال بابا میدان-از توابع نور آباد استان فارس)ولی ساکن یاسوج و خودم.

در حال کنترل سرعت توی کمربندی یاسوج حوالی روستای چنارستان.

خودم و رضا احمدی(بچه فرخ شهر-استان چهارمحال و بختیاری)

این عکس مروط به روزی میشه که رضا انتقالی گرفت و رفت استان خودشون.

این عکس رو جلوی ساختمون قرارگاه گرفتیم

از راست:استوار حمید رنجبر،افسر نگهبان(از طایفه جلیل و ساکن یاسوج)-یاسر کوهستانی-بهرام نوروزی-رضا احمدی-خودم

من تو قسمت اداری و پشتیبانی پلیس راه کار می کردم .اینم اتاق کار منه

 یادش بخیر با مهران رضایی(بچه هشتپر)سال اولی که رفته بودیم روستای وفس.

وفس یه روستای تات زبان توی استان مرکزیه و با اراک یه 100کیلومتری فاصله داره.

 

 

 نفر سمت راست خودم.نفر وسط حمید آزادی و نفر آخری وحید آزادی(با هم برادرن و پتروشیمی خوندن،بچه همدان).

دقیقا نمی دونم این عکس و کدوم یکی از بچه ها گرفته ولی لحظه ی جالبیه.

 

 چه حالی داشت دسته جمعی می رفتیم کله پزی.یادش بخیر

 از راست:نادر سیاحی (اهواز)-شاگرد کله پزی-اوستا کله پز- محمد امین سواری(اهواز)-وحید آزادی(همدان)-علی امیری(کرمانشاه)-حمید آزادی(همدان)-نشسته:سید امین حسینی(اندیمشک)

خودمم دارم عکس میگیرم.برای روشن شدن اذهان

یاد همشون بخیر

 

علی امیری-محمد امین سواری(ابو جاسم)-خودم-حمید آزادی

روبروی کارگاه جوشکاری دانشگاه

 من و احسان فتحی(بچه اراک)توی سلف دانشگاه.فکر کنم آخرین روزهای دانشگاه بود

 رفیق شفیق-یار غار-اولین کسی که باهاش هم خونه ای بودم تا آخرین روز.....علی امیری مردی از خطه ی کرمانشاه،منطقه ی دینه ور،روستای کندوله(ساکن شهر کرمانشاه)

حمام چهار فصل(موزه)اراک

 

من و مهران رضایی(بچه هشتپر).سفر اول به وفس واسه گردش و البته خرید ووز(گردو).

یاد مهران هم بخیر،نرم افزار می خوند الان رفته واسه ادامه تحصیل سوئد.هر جا هست سلامت باشه.

  میعاد(برادرم) و نفر بعدی پسر عموم سینا

آبشار ویسادار

من و حمید آزادی

 

 پسر عموم سروش.دانشجوی رشته ی تربیت بدنی و بازیکن حرفه ای والیبال

 

خودم-احسان فتحی-آرمان موسوی-حامد نعمتی

آخرین روز آزمایشگاه ریز پردازنده

 با احسان فتحی توی فلافلی.دمش گرم فلافل خوبی بود(هم خوشمزه و هم مفت)

 

 علی امیری-امین حسینی- و شخص خودم

 

 در کوچه باغ های وفس.....



نظرات شما عزیزان:

تو به اسمم چیکار داری
ساعت22:52---12 دی 1394
این عکس منو عوض کن درستر ابرومون منده نی ای یستی خخخخخخخخ

معصوم
ساعت21:38---3 بهمن 1393

سلام میلاد جان .لطفا این عکس رو بردار .لباس من رو انجا پاره کردین و حالا گزاشتی تو جهان مجازی.


سلام برا جان چه خبر.عشته قوربن



vahid
ساعت1:25---1 اسفند 1392
slm brã,êshtê das dad mákárê saiti vasi .

شایان
ساعت23:41---15 دی 1392
سلام میلاد جان مهندس دستت درد نکنه استفاده کردیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :